Metodologiczne i organizacyjne problemy badań marketingowych preferencji i zachowań transportowych na przykładzie Gdyni

Maciej Helbin , Marcin Wołek , Olgierd Wyszomirski

Abstract

n/a
Author Maciej Helbin
Maciej Helbin,,
-
, Marcin Wołek KRT
Marcin Wołek,,
- Department of Transportation Market
, Olgierd Wyszomirski KRT
Olgierd Wyszomirski,,
- Department of Transportation Market
Journal seriesLogistyka: czasopismo dla profesjonalistów , ISSN 1231-5478
Issue year2014
No6
Pages13346-13353
Languagepl polski
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 0.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal - czasopismo zagraniczne spoza list
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back