Uczenie się jako nadawanie sensów i znaczeń, czyli komunikacja w edukacji spersonalizowanej w ujęciu enaktywistycznym

Grzegorz Grzegorczyk

Abstract

n/a
Author Grzegorz Grzegorczyk (FL / IALT)
Grzegorz Grzegorczyk,,
- Institute of Applied Linguistics and Translatology
Pages133-142
Publication size in sheets0.5
Book Knapik Aleksandra, Misior-Mroczkowska Aleksandra, Chruszczewski Piotr, Chłopicki Władysław (eds.): Style komunikacyjne, Język a Komunikacja, no. 39, 2017, Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej "Tertium", ISBN 978-83-61678-03-8
Keywords in Polishwspółuczestniczące nadawanie znaczeń, komunikacja, uczenie się, poznanie, enaktywizm, tutoring
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 12-02-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back