Nazwy nosicieli cech jako przykład perswazyjnego wyzyskiwania kategorii słowotwórczych w tekstach reklam

Ewa Rogowska-Cybulska

Abstract

n/a
Author Ewa Rogowska-Cybulska (FL / PPP)
Ewa Rogowska-Cybulska,,
- Institute of Polish Philology
Journal seriesSlavia Meridionalis, ISSN 1233-6173, e-ISSN 2392-2400, (B 14 pkt)
Issue year2013
Vol13
Pages151-169
Keywords in Polishnomina attributiva, nazwy atrybutywne, nazwy nosicieli cech, słowotwórstwo w tekście, perswazja, reklama
Keywords in Englishnomina attributiva, attributive names, word formation in text, persuasion, advertisements
DOIDOI:10.11649/sm.2013.008
Languagepl polski
Score (nominal)14
ScoreMinisterial score = 7.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 14.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back