Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji

Piotr Stańczyk

Abstract

n/a
Author Piotr Stańczyk ZFWiSK
Piotr Stańczyk,,
- Division of Philosophy of Education and Cultural Studies
Other language title versionsInterests, economics and emancipation. On return of critical pedagogy to socio-economic issues and category of intervention
Journal seriesTeraźniejszość – Człowiek – Edukacja, ISSN 1505-8808
Issue year2016
Vol19
No2 (74)
Pages31-52
Publication size in sheets1.4
Keywords in Polishpedagogika krytyczna, interwencja, klasa społeczna, emancypacja, polityki publiczne, Paulo Freire
Keywords in Englishcritical pedagogy, intervention, social class, emancipation, public politics, Paulo Freire
URL http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2016_74_2.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back