Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii (z metodą Montessori w tle)

Agata Rzeplińska , Jarosław Jendza

Abstract

n/a
Author Agata Rzeplińska (FSS / IE)
Agata Rzeplińska ,,
- Institute of Education
, Jarosław Jendza (FSS / IE / DCT)
Jarosław Jendza,,
- Division of Curriculum Theory
Journal seriesArs Educandi, ISSN 1230-607X, (0 pkt)
Issue year2012
Vol9
Pages272-283
Publication size in sheets0.55
DOIDOI:10.26881/ae.2012.09.17
URL https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/1854/1363
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); with publication
File
Rzeplinska_Agata_Jendza_Jaroslaw_Od_pedagogiki_krytycznej_2012.pdf 96.17 KB
Score (nominal)0
Score sourcejournalList
Citation count*
Additional fields
LicencjaUtwór jest udostępniany na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?