Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej (czyli, co może łączyć analizę dyskursu współczesnej sztuki z badaniami nad kategorią niepełnosprawności)

Jolanta Rzeźnicka-Krupa

Abstract

n/a
Author Jolanta Rzeźnicka-Krupa (FSS / IE / DSpecE)
Jolanta Rzeźnicka-Krupa,,
- Division of Special Education
Journal seriesArs Educandi, ISSN 1230-607X, (0 pkt)
Issue year2012
Vol9
Pages191-205
Publication size in sheets0.7
DOIDOI:10.26881/ae.2012.09.12
URL https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/1849/1358
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); with publication
File
Rzeznicka_Krupa_Jolanta_Krytyczne_konteksty_tworzenia_2012.pdf 1.09 MB
Score (nominal)0
Score sourcejournalList
Citation count*
Additional fields
LicencjaUtwór jest udostępniany na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?