Od demaskacji ku budowaniu. Po-krytyczna perspektywa badań pedagogicznych

Piotr Zamojski

Abstract

n/a
Author Piotr Zamojski ZD
Piotr Zamojski,,
- Division of Curriculum Theory
Journal seriesTeraźniejszość – Człowiek – Edukacja, ISSN 1505-8808
Issue year2014
No3 (67)
Pages7-22
Keywords in Polishedukacja krytyczna, perspektywa po-krytyczna, badania edukacyjne, emancypacja, społeczny konstruktywizm, interakcjonizm symboliczny
Keywords in Englishcritical education, post-critical perspective, educational research, emancipation, responsibility
URL http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2014_67_1.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; ; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back