O kreowaniu "parafraz słowotwórczych" w tekstach reklam (w kontekście uwag o słowotwórstwie języków niestandardowych)

Ewa Rogowska-Cybulska

Abstract

n/a
Autor Ewa Rogowska-Cybulska (WF / IFP)
Ewa Rogowska-Cybulska
- Instytut Filologii Polskiej
Tytuł czasopisma/seriiSlavia Meridionalis, ISSN 1233-6173, e-ISSN 2392-2400, (B 14 pkt)
Rok wydania2009
Tom9
Paginacja 38-46
Słowa kluczowe w języku polskimjęzyki niestandardowe, słowotwórstwo niestandardowe, parafrazy słowotwórcze, perswazja, reklama
Słowa kluczowe w języku angielskimnon-standard languages, non-standard word formation, formative paraphrases, persuasion, advertisements, Polish word formation
Językpl polski
Punktacja (całkowita)8
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót