Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian

Marcin Glicz , Kazimierz Jamroz , Tomasz Mackun

Abstract

n/a
Autor Marcin Glicz (WPiA / KPHiMPP)
Marcin Glicz
- Katedra Prawa Handlowego i Międzynarodowego Prawa Prywatnego
, Kazimierz Jamroz
Kazimierz Jamroz
-
, Tomasz Mackun
Tomasz Mackun
-
Tytuł czasopisma/seriiTransport Miejski i Regionalny, ISSN 1732-5153, (B 7 pkt)
Rok wydania2013
Tom31
Nr12
Paginacja9-15
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.7
Słowa kluczowe w języku angielskimadvertisments boards, road safety, legal status
Językpl polski
Punktacja (całkowita)7
PunktacjaPunktacja MNiSW = 4.0, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 7.0, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót