Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy

Piotr Prósinowski , Piotr Krzywdziński

Abstract

n/a
Author Piotr Prósinowski (FSS/IE)
Piotr Prósinowski,,
- Institute of Education
, Piotr Krzywdziński (FSS/IE)
Piotr Krzywdziński,,
- Institute of Education
Other language title versionsThe potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
Journal seriesArs Educandi, ISSN 1230-607X, (0 pkt)
Issue year2017
Vol14
Pages91-101
Publication size in sheets0.50
Keywords in Polishdziecko, gry wideo, game studies, edukacja, nowe media, ludologia
Keywords in Englishchild, video games, game studies, education, new media, ludology
DOIDOI:10.26881/ae.2017.14.06
URL https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/1685/1312
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); with publication
File
Prosinowski_Piotr_Krzywdzinski_Piotr_Potencjal_gier_wideo_2017.pdf Prosinowski_Piotr_Krzywdzinski_Piotr_Potencjal_gier_wideo_2017.pdf 113,42 KB
Score (nominal)5
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 5.0, 28-01-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
LicencjaUtwór jest udostępniany na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Cite
busy
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?