The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives

Beata Karpińska-Musiał

Abstract

n/a
Autor Beata Karpińska-Musiał (WF / IAiA)
Beata Karpińska-Musiał
- Instytut Anglistyki i Amerykanistyki
Inne wersje tytułuEdukacyjna retoryka upełnomocnienia w tutoringu akademickim z perspektywy nauczyciela i studenta
Tytuł czasopisma/seriiBeyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies and English Language Teaching, ISSN 1732-1220, (B 7 pkt)
Rok wydania2017
Nr14/1
Paginacja205-224
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.93
Słowa kluczowe w języku polskimjęzyk, edukacyjna retoryka upełnomocnienia, krytyczna analiza dyskursu, retoryka, tutoring akademicki
Słowa kluczowe w języku angielskimacademic tutoring, critical discourse analysis, educational rhetoric of empowerment, language, rhetoric
URL https://fil.ug.edu.pl/sites/default/files/_nodes/strona-filologiczny/33797/files/beyond_philology_no_14_1_2017.pdf
Języken angielski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Uznanie Autorstwa (CC-BY); w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)7
PunktacjaPunktacja MNiSW = 7.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*1 (2019-09-12)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót