Zdolności samoregulacyjne jako ważny aspekt w ocenie gotowości szkolnej dzieci urodzonych przedwcześnie

Tamara Walczak , Elżbieta Walczak

Abstract

n/a
Author Tamara Walczak (FSS / IPsych)
Tamara Walczak,,
- Institute of Psychology
, Elżbieta Walczak
Elżbieta Walczak,,
-
Other language title versionsSelf-regulation as an important aspect in the assessment of school-readiness in children born prematurely
Pages40-63
Publication size in sheets1.05
Book Apanel Danuta, Pawłowska Monika, Kaczmarek Renata (eds.): Opieka, profilaktyka, pomoc: wymiar rodzinny i instytucjonalny: na przykładzie wybranych placówek województwa zachodniopomorskiego i pomorskiego, 2019, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ISBN 978-83-933240-8-8, 130 p.
Keywords in Polishsamoregulacja, gotowość szkolna, wcześniak, okres przedszkolny, funkcje wykonawcze, wcześniactwo, rozwój poznawczy
Keywords in Englishself-regulation, school readiness, premature baby, preschool period, executive functions
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 07-08-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back