Językowe środki perswazji w sloganach promujących polskie marki terytorialne

Beata Jędrzejczak

Abstract

n/a
Author Beata Jędrzejczak (FL / PPP)
Beata Jędrzejczak,,
- Institute of Polish Philology
Pages121-129
Publication size in sheets0.5
Book Kołodziej Agnieszka, Bańka-Kowalczyk Magdalena, Nowakowska Alicja (eds.): Słowiańszczyzna dawniej i dziś : język, literatura, kultura : monografia ze studiów slawistycznych, 2013, Nakladatelství Pavel Mervart, ISBN 978-80-7465-082-6, 464 p.
Keywords in Englishadvertising, slogan, territorial brand
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back