Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym

Grzegorz Zieliński , Piotr Grudowski , Małgorzata Szymańska-Brałkowska

Abstract

n/a
Author Grzegorz Zieliński
Grzegorz Zieliński,,
-
, Piotr Grudowski
Piotr Grudowski,,
-
, Małgorzata Szymańska-Brałkowska ZZJiŚ
Małgorzata Szymańska-Brałkowska,,
- Quality and Environmental Management Unit
Journal seriesPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, ISSN 1899-3192, e-ISSN 2392-0041 [0324-8445]
Issue year2014
No353
Pages175-183
Keywords in Polishjakość, usługi edukacyjne, doskonalenie
Keywords in Englishquality, educational services, improvement
DOIDOI:10.15611/pn.2014.353.16
URL http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=26612&from=publication
Languagepl polski
LicenseOther; published final; ; after publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 7.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back