W poszukiwaniu strategii zapobigających szkolnemu wykluczeniu uczniów z zespołem Tourette'a

Agnieszka Małek

Abstract

n/a
Author Agnieszka Małek (FSS/IE)
Agnieszka Małek,,
- Institute of Education
Pages279-286
Publication size in sheets0.59
Book Komorowska-Zielony Alicja, Szkudlarek Tomasz (eds.): Różnice, edukacja, inkluzja, Ars Educandi. Monografie, no. 5, 2015, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-354-7, [978-83-7326-843-2], 419 p.
URL https://issuu.com/satkow/docs/ars_educandi_t._5_-_r____nice__eduk
Languagepl polski
LicenseOther; published final; ; with publication
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
busy
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?