Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskiem

Wojciech Machel , Bogdan Nogalski

Abstract

n/a
Autor Wojciech Machel (WZ / IOiZ / ZSZ)
Wojciech Machel
- Zakład Strategii Zarządzania
, Bogdan Nogalski (WZ / IOiZ / ZSZ)
Bogdan Nogalski
- Zakład Strategii Zarządzania
Paginacja17-26
Książka Dworak Janusz, Falencikowski Tadeusz (red.): Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, nr 3, 2009, Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, ISBN 978-83-61712-12-1
Językpl polski
Punktacja (całkowita)4
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót