Reformatorskie działania w edukacji wczesnoszkolnej uczniów z niepełnosprawnością - „druzgocące fakty dokonane” czy postęp?

Sławomira Sadowska

Abstract

n/a
Author Sławomira Sadowska (FSS / IE / DSpecE)
Sławomira Sadowska,,
- Division of Special Education
Other language title versionsReforming actions in early childhood education of pupils with disabilities - "devastating facts made" or progress?
Journal seriesProblemy Wczesnej Edukacji, ISSN 1734-1582, (B 14 pkt)
Issue year2017
Vol13
No3 (38)
Pages7-20
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishedukacja wczesnoszkolna, metoda ośrodków pracy, kształcenie zintegrowane
Keywords in Englishearly school education, work centers method, integrated education
DOIDOI:10.26881/pwe.2017.38.01
URL http://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/705/471
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); with publication
File
Sadowska_Slawomira_Reformatorskie_dzialania_2017.pdf 1.31 MB
Score (nominal)14
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 14.0, 28-01-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
LicencjaUtwór jest udostępniany na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?