Reformatorskie działania w edukacji wczesnoszkolnej uczniów z niepełnosprawnością - „druzgocące fakty dokonane” czy postęp?

Sławomira Sadowska

Abstract

n/a
Autor Sławomira Sadowska (WNS / IPed / ZPSpec)
Sławomira Sadowska
- Zakład Pedagogiki Specjalnej
Inne wersje tytułuReforming actions in early childhood education of pupils with disabilities - "devastating facts made" or progress?
Tytuł czasopisma/seriiProblemy Wczesnej Edukacji, ISSN 1734-1582, (B 14 pkt)
Rok wydania2017
Tom13
Nr3 (38)
Paginacja7-20
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.65
Słowa kluczowe w języku polskimedukacja wczesnoszkolna, metoda ośrodków pracy, kształcenie zintegrowane
Słowa kluczowe w języku angielskimearly school education, work centers method, integrated education
URL http://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/705/471
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)14
PunktacjaPunktacja MNiSW = 14.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót