Charakterystyka inicjatyw crowdfundingowych w Polsce na przykładzie wybranych branż sektora kreatywnego

Urszula Mrzygłód , Marcin Skurczyński , Joanna Adamska-Mieruszewska

Abstract

n/a
Author Urszula Mrzygłód (FE / IIB)
Urszula Mrzygłód,,
- Institute of International Business
, Marcin Skurczyński (FE / IIB)
Marcin Skurczyński,,
- Institute of International Business
, Joanna Adamska-Mieruszewska (FE / IIB)
Joanna Adamska-Mieruszewska,,
- Institute of International Business
Other language title versionsCrowdfunding projects in Poland - the case study of creative industries
Pages271-293
Publication size in sheets1
Book Pluszyńska Anna, Szopa Anna (eds.): Crowdfunding w Polsce, 2018, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, ISBN 978-83-233-4415-5, 320 p.
Keywords in Polishcrowdfunding, sektor kreatywny
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 06-11-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back