Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa

Dorota Buchnowska

Abstract

n/a
Author Dorota Buchnowska (FM / DBI)
Dorota Buchnowska,,
- Department of Business Informatics
Journal seriesInformatyka Ekonomiczna. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISSN 1507-3858, e-ISSN 2450-0003, (B 12 pkt)
Issue year2013
Vol30
Pages55-69
Keywords in Polishmedia społecznościowe, serwis społecznościowy, biznes społecznościowy
Keywords in Englishsocial media, social networking site, social business
Languagepl polski
Score (nominal)12
ScoreMinisterial score = 8.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 12.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back