Educating towards learner autonomy in early education

Magdalena Wawrzyniak-Śliwska

Abstract

n/a
Autor Magdalena Wawrzyniak-Śliwska (WF / IAiA)
Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
- Instytut Anglistyki i Amerykanistyki
Paginacja67-84
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1.2
Książka Pawlak Mirosław, Mystkowska-Wiertelak Anna, Bielak Jakub (red.): Autonomy in second language learning : managing the resources, Second Language Learning and Teaching, 2017, Springer International Publishing, ISBN 978-3-319-07763-5, [978-3-319-07764-2], 225 s., DOI:10.1007/978-3-319-07764-2
Klasyfikacja ASJC3310 Linguistics and Language; 1203 Language and Linguistics; 3304 Education
DOIDOI:10.1007/978-3-319-07764-2_5
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 09-01-2020, MonographChapterAuthor
Wskaźniki publikacji Cytowania WoS = 0; Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2017 = 0.333
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?