Zarządzanie wrażeniem w rachunkowości a rzetelność informacji sprawozdawczych

Nelli Artienwicz

Abstract

n/a
Autor Nelli Artienwicz (WZ / KR / ZRF)
Nelli Artienwicz
- Zakład Rachunkowości Finansowej
Tytuł czasopisma/seriiZarządzanie i Finanse, ISSN 2084-5189, (B 10 pkt)
Rok wydania2015
Tom13
Nr4, cz. 1
Paginacja61-69
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimzarządzanie wizerunkiem, jasny i rzetelny obraz, rachunkowość kreatywna, sprawozdawczość finansowa
Słowa kluczowe w języku angielskimimpresssion management, true and fair view, creative accounting, financial reporting
URL http://zif.wzr.pl/pim/2015_4_1_5.pdf
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Inna otwarta licencja; w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)10
PunktacjaPunktacja MNiSW = 10.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 10.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót