Dialektyka troskliwości i pedagogiczne praktyki wspierania rozwoju a filozoficzne koncepcje "myśli słabej" (uwagi na marginesie hermeneutyki H.-G. Gadamera i G. Vattimo)

Jolanta Rzeźnicka-Krupa

Abstract

n/a
Author Jolanta Rzeźnicka-Krupa (FSS / IE / DSpecE)
Jolanta Rzeźnicka-Krupa,,
- Division of Special Education
Other language title versionsDialectics of solicitude and the pedagogical development supporting in the perspective of a "weak thought": reflexion on the margins of H.-G. Gadamer and G. Vattimo hermeneutic philosophy
Journal seriesNiepełnosprawność. Półrocznik naukowy, ISSN 2080-9476, (B 11 pkt)
Issue year2017
No27
Pages38-46
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishdialektyka troskliwości, wsparcie pedagogiczne, myśl słaba
Keywords in Englishdialectics of solicitude, pedagogical support, weak thought
URL https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc27.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)11
ScoreMinisterial score = 11.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 11.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back