Rola eventów w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie Heineken Open'er Festival w Gdyni

Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Autor Anna Kalinowska-Żeleźnik (WNS / IFSiD / ZKSiK)
Anna Kalinowska-Żeleźnik
- Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
Paginacja51-61
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Celuch Krzysztof (red.): Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce, 2014, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, ISBN 978-83-63469-05-4
Słowa kluczowe w języku polskimevent, event marketing, wizerunek miasta, promocja
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?