An experimental study of the bandwagon effect in conspicuous consumption

Małgorzata Niesiobędzka

Abstract

n/a
Autor Małgorzata Niesiobędzka (WNS / IPsych / ZPEiPO)
Małgorzata Niesiobędzka
- Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji
Tytuł czasopisma/seriiCurrent Issues in Personality Psychology, ISSN 2353-4192, e-ISSN 2353-561X, (B 12 pkt)
Rok wydania2018
Tom6
Nr1
Paginacja26-33
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku angielskimconspicuous consumption, bandwagon effect, aspirational group, experiment
DOIDOI:10.5114/cipp.2017.67896
URL https://www.termedia.pl/Journal/-75/pdf-29993-10?filename=an%20experimental.pdf
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Uznanie Autorstwa - Użycie Niekomercyjne - Na tych samych warunkach (CC-BY-NC-SA); w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)12
PunktacjaPunktacja MNiSW = 12.0, 30-09-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót