Uwarunkowania reprezentatywności badań marketingowych preferencji i zachowań transportowych mieszkańców na przykładzie Gdyni

Maciej Helbin , Marcin Wołek , Olgierd Wyszomirski

Abstract

n/a
Author Maciej Helbin
Maciej Helbin,,
-
, Marcin Wołek KRT
Marcin Wołek,,
- Department of Transportation Market
, Olgierd Wyszomirski KRT
Olgierd Wyszomirski,,
- Department of Transportation Market
Journal seriesTransport Miejski i Regionalny, ISSN 1732-5153
Issue year2015
Vol33
No5
Pages15-20
Publication size in sheets1
Keywords in Polishbadania marketingowe, reprezentatywność, preferencje i zachowania transportowe
Keywords in Englishmarketing research, representativeness, travel preferences and behaviour
Languagepl polski
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 7.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 7.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back