Balanced Teaching: Balance zwischen Geschlossenheit und Offenheit im Fremdsprachenunterricht

Magdalena Rozenberg

Abstract

n/a
Autor Magdalena Rozenberg (WF / IFG)
Magdalena Rozenberg
- Instytut Filologii Germańskiej
Tytuł czasopisma/seriiActa Philologica, ISSN 0065-1524, (B 8 pkt)
Rok wydania2015
Nr46
Paginacja51-61
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku angielskimBalancend Teaching, openness, closeness, approach, teaching of foreign languages
URL http://acta.neofilologia.uw.edu.pl/archiwum/acta46.pdf
Językde niemiecki
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Inna otwarta licencja; w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)8
PunktacjaPunktacja MNiSW = 8.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 8.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót