Dekonstrukcja znaczeń nadawanych żądaniom przez nauczycieli pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną

Agnieszka Drabata

Abstract

n/a
Author Agnieszka Drabata ZPSpec
Agnieszka Drabata,,
- Division of Special Education
Other language title versionsDeconstruction of meanings given to demands by teachers working with students with intellectual disabilities
Journal seriesNiepełnosprawność. Półrocznik naukowy, ISSN 2080-9476, e-ISSN 2544-0519
Issue year2018
No30
Pages295-310
Publication size in sheets0.75
Keywords in Polishszkoła, obowiązek, przymus, żądanie, proces edukacyjny, emancypacja, niepełnosprawność intelektualna
Keywords in Englishschool, duty, coercion, demand, educational process, emancipation, intellectual disability
URL http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc30.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)11
ScoreMinisterial score = 11.0, 21-06-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 11.0, 21-06-2018, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back