Organizacja "społecznie ukierunkowana" - zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw

Paweł Antonowicz , Robert Bęben , Renata Płoska

Abstract

n/a
Author Paweł Antonowicz (FM / DBE / BEU)
Paweł Antonowicz,,
- Business Economics Unit
, Robert Bęben (FM / DMar)
Robert Bęben,,
- Department of Marketing
, Renata Płoska (FM / DBE / BEU)
Renata Płoska,,
- Business Economics Unit
Other language title versionsA "socially focused" organization - a changing paradigm of the most important success factors of modern enterprises
Pages7-18
Publication size in sheets0.55
Book Antonowicz Paweł, Bęben Robert, Płoska Renata (eds.): Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, 2019, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-837-5, 196 p.
Keywords in Polishspołeczna odpowiedzialność biznesu, rozwój, marketing, przedsiębiorstwo
Keywords in Englishcorporate social responsibility, development, marketing, enterprise
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 28-01-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?