Rywalizacja dealerów samochodów osobowych jako istotny czynnik ich rozwoju - znaczenie submarki dealera

Bogdan Nogalski , Wojciech Machel

Abstract

n/a
Autor Bogdan Nogalski (WZ / IOiZ / ZSZ)
Bogdan Nogalski
- Zakład Strategii Zarządzania
, Wojciech Machel (WZ / IOiZ / ZSZ)
Wojciech Machel
- Zakład Strategii Zarządzania
Paginacja278-290
Książka Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa, Monografie Politechniki Łódzkiej, 2009, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, ISBN 978-83-7283-304-4
Językpl polski
Punktacja (całkowita)3
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót