Budowanie nowej wartości firmy. Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie budowania wartości firmy

Beata Wierzbicka

Abstract

n/a
Author Beata Wierzbicka (FM / IOM / DSM)
Beata Wierzbicka,,
- Division of Strategic Management
Pages337-352
Publication size in sheets0.7
Book Czubasiewicz Halina, Mokwa Zdzisław, Walentynowicz Piotr (eds.): Uwarunkowania sukcesu organizacji, 2013, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7531-261-4, 524 p.
Keywords in PolishStrategiczna Karta Wyników, zarządzanie strategiczne, rozwój, strategia
Keywords in EnglishBalanced Scorecard, strategy management, development, strategy
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back