Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw

Monika Zajkowska , Michał Igielski , Tomasz Gutowski

Abstract

n/a
Autor Monika Zajkowska
Monika Zajkowska
-
, Michał Igielski
Michał Igielski
-
, Tomasz Gutowski (WE / ITiHM)
Tomasz Gutowski
- Instytut Transportu i Handlu Morskiego
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Zarządzanie [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, [1509-0507], (B 9 pkt)
Rok wydania2013
Nr31
Paginacja521-532
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.55
Słowa kluczowe w języku polskimspołeczna odpowiedzialność biznesu, konkurencyjność, przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe w języku angielskimCorporate Social Responsibility, competitiveness, enterprise
URL http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Inna otwarta licencja; w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)9
PunktacjaPunktacja MNiSW = 6.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 9.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót