Postrzeganie przez konsumentów-seniorów oczekiwanej wydajności w procesie akceptacji i użytkowania innowacji produktowej w ujęciu badań własnych w latach 2014-2015

Sylwia Badowska

Abstract

n/a
Author Sylwia Badowska ZMU
Sylwia Badowska,,
- Marketing of Services Unit
Other language title versionsPerceiving the performance expectancy by elderly consumers in accepting and using technological product innovation
Journal seriesPrzegląd Organizacji, ISSN 0137-7221
Issue year2017
No2 (925)
Pages31-37
Publication size in sheets0.5
Keywords in Englishconsumer 60+, elderly consumers, performance expectancy, technological product innovation
Languagepl polski
Score (nominal)13
ScoreMinisterial score = 13.0, 15-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 13.0, 15-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back