Językowo-kulturowy obraz starego mężczyzny w reklamie telewizyjnej

Joanna Ginter

Abstract

n/a
Author Joanna Ginter WF
Joanna Ginter ,,
- Faculty of Languages
Pages33-44
Book Męski, supermęski czy nijaki : kulturowy obraz mężczyzny : (Łódź 11.12.2009 r.). Na stole i pod stołem : (Łódź 16.04.2010 r.) : materiały z ogólnopolskich studencko-doktoranckich konferencji naukowych zorganizowanych przez Sekcję Dawną Koła Naukowego Historyków Sztuki Uniwersytetu Łódzkiego, 2011, Koło Naukowe Historyków Sztuki. Sekcja Dawna. Katedra Historii Sztuki. Uniwersytet Łódzki, ISBN 978-83-934191-0-4
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back