Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej

Anna Kalinowska-Żeleźnik , Marta Sidorkiewicz

Abstract

n/a
Autor Anna Kalinowska-Żeleźnik (WNS / IFSiD / ZKSiK)
Anna Kalinowska-Żeleźnik
- Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
, Marta Sidorkiewicz
Marta Sidorkiewicz
-
Tytuł czasopisma/seriiZeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X, (B 6 pkt)
Rok wydania2009
Nr42
Paginacja632-638
Słowa kluczowe w języku angielskimcommunication marketing, business tourism
Językpl polski
Punktacja (całkowita)6
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót