Dezintegracja tożsamości i wiedzy jako proces i efekt edukacji wczesnoszkolnej

Dorota Klus-Stańska

Abstract

n/a
Author Dorota Klus-Stańska ZBnDiSz
Dorota Klus-Stańska,,
- Division of Research on Childhood and School
Pages24-60
Publication size in sheets2.2
Book Klus-Stańska Dorota (eds.): (Anty)edukacja wczesnoszkolna, Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki, 2014, Oficyna Wydawnicza "Impuls", ISBN 978-83-7850-173-2, [978-83-7850-176-3], 492 p.
Keywords in Englishearly education, integrated curriculum, barriers of child's development, knowledge, identity
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back