Promocja Polski i kultury polskiej za granicą w programie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Anna Lusińska , Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

Promocja Polski poprzez kulturę stanowi ważny element służący rozwojowi społecznemu oraz ekonomicznemu kraju, budowaniu jego wizerunku poza jej granicami, a zwłaszcza solidnej marki „Polska”. Rządowe działania w tym zakresie opierają się, przede wszystkim, na ministerialnych programach. Jednym z nich jest cykliczny program Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego wspierający promocję Polski za granicą poprzez kulturę.
Author Anna Lusińska ZKSiK
Anna Lusińska,,
- Division of Social and Cultural Communication
, Anna Kalinowska-Żeleźnik ZKSiK
Anna Kalinowska-Żeleźnik,,
- Division of Social and Cultural Communication
Other language title versionsThe promotion of Poland nad Polish culture abroad in the program of the Ministry of Culture and National Heritage
Journal seriesMedia Biznes Kultura , ISSN 2451-1986, e-ISSN 2544-2554
Issue year2017
No1 (2)
Pages77-91
Publication size in sheets0.7
Keywords in Polishpromocja, kultura, promocja kultury polskiej, międzynarodowa promocja kultury polskiej
Keywords in Englishpromotion, culture, promotion of the Polish culture, international promotion of the Polish culture
DOIDOI:10.4467/25442554.MBK.17.005.7652
URL http://www.ejournals.eu/pliki/art/10216/
Languagepl polski
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 0.0, 12-01-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 0.0, 12-01-2018, ArticleFromJournal - czasopismo zagraniczne spoza list
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back