Preferencje wizerunków produktu kojarzonych ze sprawczością i wspólnotowością

Anna Zawadzka , Marta Zdunek

Abstract

n/a
Author Anna Zawadzka (FSS / IPsych / DEPOP)
Anna Zawadzka,,
- Division of Economic Psychology and Organizational Psychology
, Marta Zdunek
Marta Zdunek,,
-
Other language title versionsPreference of brand products with competence and morality associations
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2015
Vol22
No7
Pages27-34
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishwizerunek konsumenta, preferencje wizerunku produktu, sprawczość, wspólnotowość
Keywords in Englishconsumer self-concept, product image preference, competence, morality
URL http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/mir_7_2015_zawadzka_i_zdunek.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back