Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji "... to jest jedyny sposób, kiedy lud ma możliwość bycia usłyszanym, to znaczy poprzez manifestacje"

Przemysław Szczygieł

Abstract

The aim of this article is to present the results of one of the ways of conducting biographical research in the context of adult learning. The text is part of the empirical research on the learning potential of rebellion and mechanisms of agency.
Author Przemysław Szczygieł IPed
Przemysław Szczygieł,,
- Institute of Education
Other language title versionsLearning of the rebelling woman on the example of narration "... this is the only way, when people have the opportunity to be heard, that is, by manifestations"
Journal seriesEdukacja Dorosłych, ISSN 1230-929X
Issue year2017
No2 (77)
Pages183-195
Publication size in sheets0.6
Keywords in Polishuczenie się, biografia, bunt, metodologia interpretatywna
Keywords in Englishlearning, biography, rebellion, interpretive methodology
Abstract in PolishCelem tekstu jest zaprezentowanie rezultatów jednego ze sposobów uprawiania badań biograficznych w kontekście uczenia się osób dorosłych. Tekst jest częścią badań empirycznych dotyczących uczącego potencjału buntu i mechanizmów sprawstwa.
Languagepl polski
LicenseOther; published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)11
ScoreMinisterial score = 11.0, 30-03-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 11.0, 30-03-2018, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back