Jak nieznaczący produkt staje się tym, bez którego nie można żyć?

Magda Skwierawska , Magdalena Iwanowska

Abstract

n/a
Author Magda Skwierawska (FSS / IPsych)
Magda Skwierawska,,
- Institute of Psychology
, Magdalena Iwanowska (FSS / IPsych / DEPOP)
Magdalena Iwanowska,,
- Division of Economic Psychology and Organizational Psychology
Pages31-45
Publication size in sheets1
Book Zawadzka Anna, Niesiobędzka Małgorzata (eds.): Tajemnice reklamy: o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież, 2017, Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : Liberi Libri, ISBN 978-83-63487-23-2, 146 p.
Keywords in Englishpsychology, advertisement, media, children, adolescents
URL http://www.liberilibri.pl/ksiazki/item/32-tajemnice-reklamy-o-tym-jak-reklama-wplywa-na-dzieci-i-mlodziez
Languagepl polski
LicensePublisher website (books and chapters only); published final; Uznanie Autorstwa (CC-BY); with publication
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, BookMonographyChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back