Kampania społeczna jako narzędzie pomocy dzieciom na przykładzie działalności "Caritas Polska"

Anna Lusińska , Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Author Anna Lusińska (FSS / IPSJ / DSCC)
Anna Lusińska,,
- Division of Social and Cultural Communication
, Anna Kalinowska-Żeleźnik (FSS / IPSJ / DSCC)
Anna Kalinowska-Żeleźnik,,
- Division of Social and Cultural Communication
Other language title versionsSocial campaign as a tool that helps children (the example of Caritas poland activities)
Pages95-117
Publication size in sheets0.75
Book Plopa Mieczysław (eds.): Człowiek we współczesnym świecie : zagrożenia i wyzwania : perspektywa interdyscyplinarna, t. 6, 2016, Wydawnictwo Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, ISBN 978-83-89113-86-3
Keywords in Englishsocial communication, social marketing, social campaign, social pauperization, organization
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 14-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back