Dydaktyczne dyskursy w diagnostycznych rozważaniach o przedmiotach przyrodniczych na Konferencjach Diagnostyki Edukacyjnej

Teresa Sadoń-Osowiecka

Abstract

n/a
Author Teresa Sadoń-Osowiecka (FOG / IG / DSpatM)
Teresa Sadoń-Osowiecka,,
- Department of Spatial Management
Journal seriesRuch pedagogiczny, ISSN 0483-4992, (C 10 pkt)
Issue year2014
Vol85
No2
Pages101-110
Keywords in Polishdyskursy edukacyjne, przedmioty przyrodnicze, diagnostyka edukacyjna
Keywords in Englisheducational discursions, school science's subjects, educational diagnostics
Languagepl polski
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back