Wpływ oczekiwań nauczyciela na rozwój zdolności oraz postępy uczniów na podstawie badań własnych oraz światowych badań naukowych

Joanna Lysy

Abstract

Artykuł składa się z dwóch części: w pierwszej poruszony został problem oczekiwań interpersonalnych – zarówno w kontekście ogólnym, jak i szczegółowym – w szkołach. W tej części pracy zaprezentowane zostały teorie, a także przedstawiono wyniki badań związanych z oczekiwaniami interpersonalnymi w szkole. W drugiej części artykułu zaprezentowano wyniki własnych badań przeprowadzonych wśród uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej oraz ich nauczycieli. W badaniu wykorzystano aplikację Test Umiejętności na Starcie Szkolnym (TUNSS).
Author Joanna Lysy (FSS / IE)
Joanna Lysy,,
- Institute of Education
Pages 99-113
Publication size in sheets0.7
Book Niemierko Bolesław, Szmigel Maria Krystyna (eds.): Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli: praca zbiorowa, 2018, Grupa Tomami, ISBN 978-83-63873-40-0, 571 p.
URL http://www.ptde.org/pluginfile.php/1378/mod_page/content/12/PTDE_2018_99.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 17-10-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back