Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń-Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia jako jednego z kryteriów akredytacji uczelni wyższych

Beata Karpińska-Musiał

Abstract

n/a
Author Beata Karpińska-Musiał (FL / IEAS)
Beata Karpińska-Musiał,,
- Institute of English and American Studies
Journal seriesNauka i Szkolnictwo Wyższe, ISSN 1231-0298, (B 6 pkt)
Issue year2012
No2 (40)
Pages55-70
Publication size in sheets1.4
Keywords in Polishtutoring akademicki, jakość usług edukacyjnych, edukacja spersonalizowana, osobowość nauczyciela
Languagepl polski
Score (nominal)0
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back