Kontrolować czy nadzorować? Modelowanie polskiej polityki szkolnictwa wyższego z punktu widzenia nordyckiej utopii

Agnieszka Dziedziczak-Foltyn , Kazimierz Musiał

Abstract

n/a
Author Agnieszka Dziedziczak-Foltyn
Agnieszka Dziedziczak-Foltyn,,
-
, Kazimierz Musiał (FL / ISS)
Kazimierz Musiał,,
- Institute of Scandinavian Studies
Journal seriesNauka i Szkolnictwo Wyższe, ISSN 1231-0298, (B 6 pkt)
Issue year2009
No2 (34)
Pages102-128
Keywords in Polishszkolnictwo wyższe, modele szkolnictwa wyższego, reformowanie szkolnictwa wyższego, zarządzanie szkolnictwem wyższym, finansowanie szkolnictwa wyższego, kontrola i nadzór, polityka edukacyjna, polityka naukowa, kraje nordyckie
Languagepl polski
Score (nominal)0
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back