Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela - refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki

Beata Karpińska-Musiał , Izabela Orchowska

Abstract

n/a
Author Beata Karpińska-Musiał IAiA
Beata Karpińska-Musiał,,
- Institute of English and American Studies
, Izabela Orchowska
Izabela Orchowska,,
-
Other language title versionsDisciplinary and epistemological awareness of a foreign language teacher as a reflective practitioner from the perspective of foreign language didactics in Poland
Journal seriesNeofilolog, ISSN 1429-2173
Issue year2014
No43/1
Pages25-38
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishświadomość przedmiotowa, świadomość epistemologiczna, nauczyciel JO jako refleksyjny praktyk, glottodydaktyczna wspólnota naukowa, paradygmat nowoczesności refleksyjnej
Keywords in Englishdisciplinary awareness, epistemological awareness, FL teacher as a reflective practitioner, glottodidactic field community, reflexive modernity paradigm
URL http://poltowneo.org/neofilolog/numery/251-neofilolog-nr-43-1.html
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; ; with publication
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 6.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 7.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Citation count*6 (2018-05-27)
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back