Ewolucja koncepcji tworzenia wartości dla klienta

Ewa Miłoszewska-Podrażka

Abstract

n/a
Author Ewa Miłoszewska-Podrażka (FM)
Ewa Miłoszewska-Podrażka,,
- Faculty of Management
Other language title versionsThe evolution of the concept of creating value for the client
Journal seriesZarządzanie i Finanse, ISSN 2084-5189, (B 10 pkt)
Issue year2018
Vol16
No1/1
Pages135-146
Publication size in sheets0.55
Keywords in Polishpropozycja wartości, łańcuch wartości, wartość dla klienta, model biznesowy
Keywords in Englishvalue proposition, value chain, customer value, business model
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Other open licence; with publication
File
Miloszewska_Podrazka_Ewa_Ewolucja_koncepcji_2018.pdf Miloszewska_Podrazka_Ewa_Ewolucja_koncepcji_2018.pdf 145,9 KB
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 10.0, 03-06-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
LicencjaKorzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.
Cite
busy
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?