Budowa długookresowej tożsamości przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym

Anna Maria Nikodemska-Wołowik

Abstract

n/a
Author Anna Maria Nikodemska-Wołowik (FE / IIB)
Anna Maria Nikodemska-Wołowik,,
- Institute of International Business
Pages149-175
Publication size in sheets2.5
Book Marketing eksportowy małych i średnich przedsiębiorstw w Regionie Południowego Bałtyku, 2012, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-046-1, 204 p.
Keywords in Englishoverall identification, design, corporate identity, foreign market, intellectual property protection, corporate image
URL http://www.ctfsbp.eu/wp-content/uploads/2013/03/CTF-C3A1-Export-Marketing-Handbook-for-South-Baltic-Area-Polish-version.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back