Dyskurs uczenia się przez całe życie : administrowanie kompetencjami czy pytanie o ich sens i znaczenie?

Alicja Jurgiel-Aleksander , Adam Jagiełło-Rusiłowski

Abstract

n/a
Author Alicja Jurgiel-Aleksander (FSS / IE / DCT)
Alicja Jurgiel-Aleksander,,
- Division of Curriculum Theory
, Adam Jagiełło-Rusiłowski (FSS / IE / DCT)
Adam Jagiełło-Rusiłowski,,
- Division of Curriculum Theory
Other language title versionsLifelong learning discourse : management of competencies or inquiry into their meaning?
Journal seriesRocznik Andragogiczny, ISSN 1429-186X, e-ISSN 2391-7571, (B 14 pkt)
Issue year2013
Vol20
Pages65-73
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishdyskurs LLL, zarządzanie kompetencjami, doświadczenia edukacyjne, edukacja dorosłych
Keywords in Englishlifelong learning discourse, management of competencies, educational experiences, education of adults
DOIDOI:10.12775/RA.2013.002
URL http://dx.doi.org/10.12775/RA.2013.002
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa - Bez Utworów Zależnych (CC-BY-ND); with publication
Score (nominal)14
ScoreMinisterial score = 8.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 14.0, 21-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back