Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych

Katarzyna Andruszkiewicz

Abstract

n/a
Author Katarzyna Andruszkiewicz (FE)
Katarzyna Andruszkiewicz,,
- Faculty of Economics
Journal seriesZeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego "NASZE STUDIA", ISSN 1731-6707, (B 3 pkt)
Issue year2015
No7
Pages119-128
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishmarketing, usługi edukacyjne, konsument, decyzje konsumenckie
Keywords in Englishmarketing, educational services, consumer, consumer decisions
URL http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1629
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)3
ScoreMinisterial score = 3.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 3.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back